Druhy reklam, které zpropagují váš byznys
Reklama je základním předpokladem akvizice nových zákazníků. Když o vás lidé ví, lépe se ztotožní s vaší značkou a dozví se o vašich produktech a službách. Které druhy reklam se nejvíce vyplatí?
Reklamní předměty upevňují vztahy
Každý člověk zbožňuje, když dostane něco jen tak, pro radost. Ať již se jedná o obchodního partnera, o zákazníka, nebo o náhodného kolemjdoucího nebo účastníka nějaké sportovní či kulturní akce. Právě reklamní předměty (kam spadají hrníčky, bloky, pera nebo parkovací hodiny) jsou z pohledu výkonu marketingově velmi výhodné – náklady na ně jsou nízké a přinášejí kýžený výsledek v podobě zvýšení povědomosti o značce či produktu, který nabízíte.
Účet na sociálních sítích
Na sociálních sítích se nalézají zákazníci mnoha věkových kategorií. Starší populace se pohybuje nejvíce na Facebooku, lidé středního věku jsou nejvíce na Twitteru a Instagramu, mladá generace využívá TikTok. Abyste se dostali do povědomí nových zákazníků, měli byste mít vhodně nastavenou komunikační kampaň právě na účtech, kde se vaše cílová skupina nejvíce pohybuje. Tvoření relevantního obsahu není finančně náročné. Dokážete tak rychle zaujmout velkou masu lidí a komunikovat jim například svou novinku na trhu.
Affiliate program
Opět se jedná o možnost reklamy, která dokáže zpropagovat vaše výrobky a služby v prostoru, kde byste se jinou formou reklamy nedostali. Pomocí affiliate odkazu mohou vaši spolupracovníci dostávat provizi z návštěvy vaší internetové stránky, kterou provede návštěvník jejich stránek. Můžete se tak dostat do magazínů, do zájmových fór, nebo na stránky, kde se pohybuje vaše cílová skupina.
Způsobů, jak efektivně oslovit cílovou skupinu, a nevydat za to vysoké finanční prostředky, je celá řada. I když se mnoho lidí pohybuje v online světě a je dobré je oslovit i tam, stále platí, že osobní oslovení potencionálního klienta působí z hlediska věrohodnosti nejlépe. Osobní předání reklamních předmětů tak stále má své nezastupitelné místo v rámci propagace firmy.