Nemovitostní fond, který založila investiční skupina Davida Rusňáka, se zaměřuje na ty nájemce, kteří jsou proti krizi více imunní.
Ekonomická krize? Obchodníci, kteří se zaměřují na produkty běžné spotřeby, si jí často vůbec nevšimnou, říká Lukáš Kovanda, hlavní ekonom CZECH FUND, který působí ve skupině DRFG. Když během roku 2008 nastala hospodářská krize, maloobchody ji téměř nezaznamenaly. A to především z toho důvodu, že lidé kupují věci pro každodenní potřebu ať už krize je, nebo není. Obchody zaměřené na prodej těchto věcí, které zákazníci běžně potřebují, zkrátka nemají takový problém s prodejem zboží i za hospodářsky a ekonomicky nepříznivých podmínek. Naopak obchodníků, kteří nabízejí dražší zboží pro střední a vyšší střední vrstvy, se krize dotkla citelněji. To samé platí o průmyslových a kancelářských zónách, která zaznamenaly pokles zájmu nájemníků.